Sohbet Bir Alta Kurallar
SOHBET GİRİŞ
Meslekler
MediaPk2 Editleri
Gorev ve Haritalar
Tum canavarlar
Tum unique canavarlari noktalari
Avrupa Yaratiklari bolgele
Silkroad Online Haritasi
Rock Mointain Npc Haritasi
Downhang ( cave ) Tum Harita
Roc mountain gorevleri
Inventory Gorevleri
Downhang gorevleri
Hotan Taklamakan gorevleri
Jangan Gorevleri
Gun Powder Gorevi hilesi
Silkroad Nedir
Silkroad Geyik xD
Sihirli Çekiliş Nedir?
Hangi giysi türünü seçmeliyim?
Silkroad-Turkiyede.
Sos Som Sun
Kanat Rehberi
Party Türleri
VIDEO KAYDETMEK
Katillik PK Statü
Üyelik Alımı Oyuna Yenı Baslayanlar İçin
Char Hack Dikkat
Sro Hikayeleri
 

Hangi giysi türünü seçmeliyim?

 

 

 

Hangi giysi türünü seçmeliyim?

Bu konuda çeşitli yorumlar olmasına karşılık benim iki farklı durum için çeşitli görüşlerim vardır;
Vuruş gücüne önem veren ve defansa önem vermeyenler için;
Eğer sadece vuruş gücüne önem veriyorsanız ve INT Karakteriniz varsa Garment giymeniz,

en kötü ihtimal Protector giymeniz gerekmektedir. Fakat bu tür bir yapılandırmaya giderseniz

Magic vuruş gücünüz ve defansınız maximum olduğu halde,

Fiziksel darbelerde diğer tarafı boylama ihtimaliniz de çok yüksektir. (Önermiyorum)
Şayet STR Karakteriniz varsa bu sefer de Armor türü giymeniz, en kötü ihtimal

Protector giymeniz gerekmektedir. Bu şekilde de Fiziksel Attack ve

Defansınız maximum seviyede olacaktır. Fakat bu yapılandırma da güçlü magic darbeler

sonunda diğer tarafı boylama ihtimaliniz çok yüksek olacaktır (Önermiyorum)

Defansa önem veren ve vuruş gücüne önem vermeyenler için; ;

Eğer defans sizin için önemli bir unsursa yapılandırmanızın dengeli olmasını sağlamanız gerekecektir.

Bunun içinde INT Karakteriniz varsa giysi olarak Armor seçmeniz veya Protector seçmeniz gerekecektir.

Çünkü INT karakterler yeteri kadar Magic defansa sahip olduklarından dolayı fiziksel defans olayını

güçlendirmek için Armorla veya Protectorla takviye edilmelidir. Fakat bu seçimi yaptığınız zaman hem

Magic hem de Fiziksel Defansınız güçlü olmasına rağmen Mana harcama değeriniz artacak ve

Magic vuruş gücünüzde biraz düşme olacaktır. (INT Charlar için zor seçim, öneri konusunda

Protectorla uygulanması daha mantıklı olacaktır)
Şayet STR karakteriniz varsa Defans ağırlıklı yapılandırma açısından biraz daha şanslı sayılırsınız.

STR Karakterler Garment türü giysi giymeli veya en azından Protector giymelidirler.

STR karakterlerin en büyük derdi Magic Attacklara karşı zayıf kalmalarıdır ve

Garment türü giysi ile bu dertten nistepen kurtulurlar. Ayrıca %20 hızlı koşma ve az mana

harcama gibi unsurları da göz önüne alırsak oldukça dengeli bir karakter elde etmiş oluyorsunuz.

Bunun yanısıra tabii ki fiziksel gücünüzden de kaybediyorsunuz ama ortalama her türlü

yaratığa karşı dengeli bir karakteriniz oluyor. (Benim önerim ve benim uyguladığım yöntem)

Tabii en güzeli iki tür armor saklayıp özellikte bulunduğunuz bölge içerisinde bulunan yaratıkların

Magic mi yoksa Fiziksel mi vurduğuna bakarak armorlarınızı değiştirmeniz olacaktır

Örneğin Earth Taoist görevine Armorla gitmek, kendi cenazenize gitmekle aynı kapıya gelir

Magic görevlere Garment veya en kötü ihtimal Protectorla gitmeniz en sağlıklısı olacaktır.

Levelime göre topladığım SP'ler yeterli gelmiyor, ne yapmalıyım?

Bu sıkça karşılaşılan bir durumdur ve bu durumda SP Farming denilen olayın gerçekleştirilmesi

gerekmektedir. SP Farming oldukça sıkıcı fakat zaman zaman gerekli bir olayıdır.

Amaç levelin yavaş atlatılması ama bunun karşılığında öldürülen yaratıklardan daha fazla

SP kazanılmasıdır. Bunu yapabilmek için her levelde arttırdığımız Skill Master'i

(En yüksek levelde olan Master geçerlidir) Karakter levelimizle birlikte yükseltmiyoruz ve

Skill Masterlerimiz ile Levelimiz arasında mesafe bırakmaya çalışıyoruz.

Yani Karakter levelimiz ile Skill Master levelimiz arasında 5 fark bırakırsak ortalama

%50 gibi daha az Karakter Experience Point kazanırken %50 gibi bir oranda daha fazla

Skill Point kazanacak duruma gelmiş oluyoruz. Tabii bu işlem skill point kazanımı için

oldukça avantajlı görünse bile karakter leveli çok yavaş ilerlediğinden dolayı biraz sıkıcı sayılabilir.

Çok sıkıcı olmaması için en azından Karakter Leveliniz ile Master leveliniz arasında devamlı

2 Level bırakmaya gayret edin. Bu şekilde yine daha fazla SP kazanarak hızlı bir şekilde

level atlayabilirsiniz en azından.

Tabii ki SP Farm olayı baygınlık getirecek durumlara gelebilir ve bu duruma düşmek istemiyorsanız

yapmanız gereken şey de SP'lerinizi iktisatlı harcamanız olacaktır.

Örnek verecek olursak ben çok fazla skill grubundan Skill kullandığım için zaman zaman

SP Farm yapmak zorunda kalıyorum yoksa başkta türlü SP'leri yetiştirme şansım yok.


Açılmak İstenilen Skill Gücünün Tahmini


Bir Skill açmayı planlıyorsunuz ve bu skilin yeteri kadar güçlü bir skill olup olmadığına karar v

eremiyorsunuz. Böyle bir durumda nasıl hareket edilmeli.
Skiller üzerinde güç belirten bazı unsurlar vardır. Bunlardan dikkat edilecek kısmı bir örnek üzerinde açıklamaya çalışalım:
Bir skill açmayı planlıyorsunuz ve üzerinde şu ibare var
Magical Attack Power : 12-23 (%100)
Alternatif olarak diğer bir skillde de
Magic Attack Power : 10-20 (%150)
Bu tür durumlarda sayısal olarak belirtilen extra attack gücünden ziyade parantez içerisinde

belirtilmiş olan % değerini dikkate almanız daha yerinde olacaktır. Rakamlarla belirtilen kısım,

vuruş tipine göre eklenecek damage değerini belirtir fakat parantez içinde belirtilmiş olan

% değeri de kullandığınız skill türüne göre (Magic veya Fiziksel) normal vuruş gücünüzün

% kaç arttırılacağını belirtir.
Yani Normal vuruşunuz 100'ken %100'lü bir skille 200 vurabilirken, %200 bir skille 300 vurabilirsiniz.

Bu nedenle sayılarla belirtilen kısımdan ziyade % ile belirtilen değerleri yüksek olan skilleri

güçlendirmeniz daha yerinde olacaktır.
Tabii her skilin kendine özgü özelliklerini de hesaba katmayı unutmamanız lazım.

Mesela alansal vurma gücüne sahip skiller totalde her zaman fazla vururlar



Skill Etki Alanı Hesaplaması


Bazı skiller birden fazla hedefe vurabilme kapasitesine sahiptirler. Fakat bu özellik her zaman

umduğunuz gibi çalışmayabilir. Bu nedenle bazı noktalara dikkat etmeniz faydalı olacaktır.
Eğer bir skill'de Penetrations özelliği varsa bu skilin birden fazla yaratığa vurma olasılığı yüksektir.

Eğer Front Range Radius olarak fazla yaratığı etkileyeceği belirtilmişse, bu pek kullanışlı

olmayabiliyor çünkü sadece önünüze gelen yaratıkları hedef alanı içerisinde sayacaktır.

Surround olarak bir belirtme yapılmışsa, yön farketmeden belirtilen alan ve o alan içerisinde

belirtilen sayıda hedefe vurabileceği manasına gelmektedir.
Bugün 17 ziyaretçi (26 klik) kişi burdaydı!
 
 
Bu web sitesi ücretsiz olarak Bedava-Sitem.com ile oluşturulmuştur. Siz de kendi web sitenizi kurmak ister misiniz?
Ücretsiz kaydol